migrace.onebit.cz

FAQ - nejčastější dotazy zákazníků

Co se změní v nové administraci oproti původní?

  • po migraci databází můžete spravovat své databáze na adrese dbadmin.webglobe.cz

  • subdomény je po vytvoření adresáře nově potřeba aktivovat, více v naší Poradně

  • vlastnosti emailové schránky můžete nastavovat přímo ve webmailu

  • v administraci je možné nastavit více verzí PHP v rámci jednoho účtu, oproti současné jedné

Jaké nové funkce pro vás přibudou?

  • možnost okamžitého zřízení SSL certifikátů a nastavení přesměrování HTTPS

  • změna jmenných serverů (nameservers) domény

  • nástroj na přesun dat a e-mailů od jiného poskytovatele k nám

  • hromadná fakturace více služeb

  • možnost sloučit více zákaznických účtů pod jeden

  • nastavení více fakturačních, kontaktních a technických údajů

  • novou doménu a služby je možné objednat přímo v administraci služeb

  • libovolné přerozdělování prostoru mezi FTP/DB/maily

  • kreditní systém

  • úprava PHP limitů

  • filtry e-mailů

  • zálohy FTP a databáze

  • ...


Co budu kdy spravovat v původní a co v nové administraci?

  • Jakmile budou zmigrovány uživatelské účty, domény a fakturace, budete je moci spravovat v nové Webglobe administraci. Do nového rozhraní bude také přesunuto objednávání nových služeb.

  • Bezprostředně po přesunu zákaznických účtů bude do nového rozhraní přesunuta i správa DNS zón. Vše ostatní bude třeba prozatím spravovat v původní administraci.

  • Následovat bude odstavení původní administrace pro správu e-mailů. Po přesunu e-mailů bude jejich správa plně funkční v novém rozhraní. Správa přístupů k webům a databázím zůstává prozatím v původní administraci.

  • V posledním kroku přesuneme webové prezentace a databáze. Po dokončení bude veškerá správa probíhat v nové administraci a původní oneadmin administrace bude uzavřena.

Co se stane s aktuálními variantami hostingů?

U stávajících variant hostingů nebudou s migrací měněny názvy tarifů, parametry ani celková cena služeb. U nových objednávek bude možné vybírat z naší aktuální nabídky.

Odkud psát autorizované požadavky?

Po přesunutí zákaznických účtů bude možné zasílat autorizované požadavky ze sekce Podpora nové administrace. O zpracování požadavku vás budeme informovat na váš kontaktní e-mail.

Po migraci e-mailů nemohu najít ve své schránce ve složce Odeslané žádné zpráv.

Přesunem byla vytvořena standardní schránka Sent, kde jsou emaily ze složky Odeslané uloženy. Doporučujeme zprávy ze složky Sent zkopírovat a nahrát do složky Odeslané (či jiné, kterou používá váš e-mailový software). Složku Sent následně můžete smazat.

Přenesou se delegace správy účtu, které byly vytvořeny u ONEbit?

Pokud jste v administraci ONEbit hostingu nastavili delegaci správy do jiného účtu, nastavení se do nového rozhraní přenese. Správu těchto účtu najdete v nové administraci v sekci Můj účet - Externí účty.

Mám účty na více vašich službách, co se s nimi stane po migraci?

V průběhu migrace budou účty automaticky sloučeny do jedné administrace na základě stejného majitele a z bezpečnostních důvodů i na základě stejných e-mailových kontaktů.

Vaše účty tak budete moci pohodlněji spravovat z jedné společné administrace.

Nový hlavní login pro sloučené služby vám zašleme po sloučení účtů, ale původní přístupové údaje pro správu pouze konkrétních účtů, zůstávají také funkční.

Budu moci udělit přístup do své administrace někomu dalšímu?

Ano, nově bude možné také omezit tento přístup na konkrétní domény a sekce administrace. Toto nastavení provedete v administraci v menu "Můj účet" pod záložkou "přihlašovací účty".

Z jaké adresy budou chodit výzvy k prodloužení účtu?

E-maily spojené s fakturací budou nově zasílány z adresy fakturace@webglobe.cz.

Změní se údaje pro zasílání plateb?

Ano, platby prosím zasílejte na nové číslo bankovního účtu, které bude vždy uvedeno na dokladu.

Po migraci zákaznických účtů prosím využijte novou platební bránu.

Potřebuji si stáhnout starší fakturu a ve svém účtu ji nevidím. Kde ji najdu?

Pokud nemáte v nové administraci dostupné nějaké starší doklady, kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu (ohledně faktur ideálně přímo na fakturace@webglobe.cz) a doklad Vám rádi zašleme na fakturační e-mail.

Bude možné mít fixní variabilní symbol pro platby?

Ano, fixní variabilní symbol si můžete vyžádat u naší Zákaznické podpory.

Bude možné během migrace objednat nové služby?

V průběhu migrace můžete objednávat nové služby z produktové nabídky, která je na webu webglobe.cz.

Lze v nové administraci objednat změnu tarifu?

Pro změnu tarifu kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu prostřednictvím nové administrace.

Z jakých IP adres se spouští cron úlohy?

Veškeré informace o spouštění CRONů naleznete zde.

Budou se migrovat všechny verze PHP?

Ano, do nového systému budou zmigrovány všechny verze PHP, které používáte na svých webech.

Kde najdu zálohy?

Zálohy webu a databází jsou k dispozici v nové administraci. Zálohy e-mailů jsou k dispozici přes autorizovaný požadavek u Zákaznické podpory.

Jaké jsou limity pro e-maily?

Podrobné limity pro standardní odesílání e-mailů najdete zde.

Jaká jsou omezení pro php mail()?

Veškeré informace naleznete v naší Poradně.

Lze e-mailové schránky spravovat mimo standardní administraci?

Jednotlivé schránky lze nastavovat nejen v administraci, ale i přímo ve webmailu.

Pokud jste však dříve spravovali všechny e-mailové schránky na doméně pomocí externí správy e-mailových účtů prostřednictvím schránky postmaster@domena.tld, budete si moci ve Weblgobe Adminu nově zřídit přihlašovací účet s oprávněním do administrace e-mailových služeb pro jednu nebo více domén. Toto nastavení naleznete v sekci "Můj účet" -> "Přihlašovací účty".

Změní se přihlašovací údaje?

Přihlašovací jména (loginy) se mohou změnit v důsledku kolize s již existujícím loginem v systému. V takovém případě vám nový login pošleme při přesunu vašeho účtu.

E-mailový klient hlásí neplatný certifikát?

Pokud váš e-mailový klient hlásí neplatný certifikát, stačí pouze zkontrolovat, že používáte správnou adresu příchozí pošty (POP3, IMAP) mail.onebit.cz a adresu odchozí pošty (SMTP) smtp.onebit.cz