Jakmile budou zmigrovány uživatelské účty, domény a fakturace, budete je moci spravovat v nové Webglobe administraci. Do nového rozhraní bude také přesunuto objednávání nových služeb.
Bezprostředně po přesunu zákaznických účtů bude do nového rozhraní přesunuta i správa DNS zón. Vše ostatní bude třeba prozatím spravovat v původní administraci.
V posledním kroku přesuneme webové prezentace a databáze. Po dokončení bude veškerá správa probíhat v nové administraci a původní oneadmin administrace bude uzavřena.
U stávajících variant hostingů nebudou s migrací měněny názvy tarifů, parametry ani celková cena služeb. U nových objednávek bude možné vybírat z naší aktuální nabídky.
Po přesunutí zákaznických účtů bude možné zasílat autorizované požadavky ze sekce Podpora nové administrace. O zpracování požadavku vás budeme informovat na váš kontaktní e-mail.
Pokud jste v administraci ONEbit hostingu nastavili delegaci správy do jiného účtu, nastavení se do nového rozhraní přenese. Správu těchto účtu najdete v nové administraci v sekci Můj účet - Externí účty.
E-maily spojené s fakturací budou nově zasílány z adresy fakturace@webglobe.cz.
Pokud nemáte v nové administraci dostupné nějaké starší doklady, kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu (ohledně faktur ideálně přímo na fakturace@webglobe.cz) a doklad Vám rádi zašleme na fakturační e-mail.
V průběhu migrace můžete objednávat nové služby z produktové nabídky, která je na webu webglobe.cz.
Veškeré informace o spouštění CRONů naleznete zde.
Ano, do nového systému budou zmigrovány všechny verze PHP, které používáte na svých webech.
Veškeré informace naleznete v naší Poradně.
Přihlašovací jména (loginy) se mohou změnit v důsledku kolize s již existujícím loginem v systému. V takovém případě vám nový login pošleme při přesunu vašeho účtu.
Pokud váš e-mailový klient hlásí neplatný certifikát, stačí pouze zkontrolovat, že používáte správnou adresu příchozí pošty (POP3, IMAP)